مجمع عمومی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان در روز  یکشنبه  مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ در سالن همایش بیمه ایران مرکز رشت  در دو نوبت برگزار گردید.

به اطلاع می رساند مجمع عمومی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان در روز  یکشنبه  مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ در سالن همایش بیمه ایران مرکز رشت  در دو نوبت برگزار گردید.
✅در ابتدا جناب آقای همتی عضو محترم هیات مدیره انجمن صنفی ضمن خوش آمد گویی به حضار . برنامه های جلسه و مجمع رو تبیین نمودند.

✅در ادامه برنامه آقای شهرستانی رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران در استان گیلان ضمن قدردانی از حضور همکاران، جایگاه ویژه نمایندگان پیشکسوت را در توسعه فرهنگ بیمه ای و ارتقاء ارزش برند بیمه ایران در طول سالهای گذشته بی بدیل برشمردند، ایشان ابراز امیدواری کردند با توجه به حضور مجدد جناب آقای فلکیان و تغییر و تحولات مدیریتی در سطح بیمه ایران مرکز رشت و استان، شاهد تزریق خون جدید و تفکرات نو با راهبری صحیح در شرکت باشیم.
✅در ادامه جناب آقای فلکیان‌مدیر کل محترم شرکت سهامی بیمه ایران
ضمن ابراز خوشنودی از برگزاری این جلسه .
قول دادند در کنار نمایندگان و انجمن صنفی، موانع بیمه گری در استان را به حداقل رسانند.
✅در قسمت بعدی جناب آقای آریاپاد رئیس اسبق انجمن صنفی نمایندگان استان گیلان به ایراد سخنرانی پرداخته و خاطرات تلخ و شیرین دوران فعالیت خود برای حضار بیان نمودند و یک قطعه از سروده های بسیار زیبا خود را برای حاظرین قرائت نمودند.

✅*در انتهای بخش اول برنامه بابت زحمات مسولانه و صادقانه *جناب آقای آریا پاد تقدیر به عمل آمده و رسم یادبود هدیه ولوح تندیس به ایشان تقدیم گردید*

❇️در بخش دوم برنامه هیات رئیسه مجمع عمومی پس از به حد نصاب رسیدن اعضاء تشکیل و از بین حضار و با رای و تایید آنها
۵ نفر به عنوان هیات رئیسه برگزاری مجمع انتخاب گردیدند.
آقایان:شهیدی، خورسند، مهرانچی.
خانم ها: نوزاد ،اسلام پرست

در ابتدا مجمع، اعضاء در جلسه به نقطه نظرات خود پیرامون برخی حواشی ایجاد شده و مشکلات بیمه گری به تبادل نظر پرداختند.
✅در قسمت  اول از بخش دوم.
جناب آقای رنجبر از حسابرسان با تجربه و رسمی استان گیلان نسبت به گزارش حسابرسی صورتهای مالی انجمن پرداخته و بیان‌نمودند که با توجه به اینکه تجربه سالها حسابرسی در سازمانهای مختلف و بزرگ را داشته، شهادت میدهد نظم و عملکرد مالی انجمن صنفی استان گیلان جزء بهترینها و کاملا شفاف و فاقد هرگونه انحراف می باشد

✅در قسمت بعد سرکار خانم کارگر مقدم بازرس محترم انجمن به بیان نقطه نظرات خود در خصوص عملکرد و فعالبت های انجمن پرداختند و بیان داشتند که تمام فعالیتهای انجمن کاملا بر اساس مبانی درست و صحیح  و بر طبق اساسنامه بوده و کوچکترین انحرافی در آن وجود نداشته و با مدیریت و نظم و انضباط مالی مثال زدنی تمام فعالیت ها به صورت شایسته اداره میشود،
❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️
اهم مباحث مطرح شده و تصمیمات اخذ شده در جلسه مجمع به شرح زیر می باشد👇👇👇👇
✅با توجه به نبود کاندیدا برای سمت بازرس،
بر اساس اساسنامه، بازرس فعلی انجمن سرکار خانم کارگر مقدم تا پایان دوره به عنوان بازرس قانونی انجمن خواهد بود
✅با موافقت اکثریت مطلق اعضاء حاضر در جلسه مقرر و مصوب شد که امکان برگزاری مجامع انجمن به صورت حضوری یا آنلاین یا توامان فراهم گردد.
✅کلیه صورتهای مالی انجمن  و عملکرد هیات مدیره مورد موافقت اکثریت مطلق اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت

✅در خصوص حواشی ایجاد شده برای دو نفر از اعضاء محترم هیات مدیره، و پس از شفاف سلزی در این خصوص، اکثریت مطلق اعضاء حاضر در جلسه تائید و صحه گذاشتند که حضور جناب آقای پندی و جناب آقای دادرس در هیات مدیره کاملا قانونی و بر اساس ماده ۳۳ اساسنامه بوده و ادامه فعالیت آنها تا پایان دوره نیز کاملا قانوی بوده و همه حاضرین در جلسه این موضوع رو تایید نمودند.

✅در پایان جلسه، پیش بینی بودجه. سال ۱۴۰۲انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان نیز مورد تائید همه اعضاء مجمع قرار گرفت

روابط عمومی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

ویژه انجمن
http://iraninsurance.ir/

گوناگون

خرید آنلاین بیمه نامه