برگزاری اولین جلسه کمیته رفاهی و امور قراردادها

گزارش می 28, 2018 کد خبر : 1437 Print This Post

اولین جلسه کمیته رفاهی و امور قراردادها مورخ ۹۷/۰۲/۲۹ راس ساعت ۱۷:۳۰ با حضور آقای شهرستانی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان و سرکار خانم بهاری، آقای دادرس، آقای کاشفی، آقای پندی وآقای مهدوی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه در رابطه با چهارچوب و اهداف کمیته بحث و تبادل نظر بین اعضا انجام شد و اهداف کمیته به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم شد، در ادامه اعضا نظرات و دیدگاه های خود را بیان نموده و مصوب گردید از تمام ظرفیت موجود در انعقاد تفاهم نامه های همکاری با مراکز تفریحی، خدماتی و تجاری استفاده شود و در مرحله اول برنامه بازدید از موزه رشت و جام مارلیک مورخ ۹۷/۰۳/۰۹ ساعت ۱۷ و برنامه بعدی یک اردوی تفریحی یک روزه بعد از عید سعید فطر داخل استان تدارک دیده شود.
در ادامه به فعالیت های هیئت مدیره انجمن صنفی قبل از تشکیل کمیته در رابطه با دیدار با مدیران عامل دو فروشگاه زنجیره ای کشور، چند رستوران و مراکز تفریحی پرداخته شد و قرار شد کمیته پیگیر مذاکرات انجام شده باشد.
در پایان جلسه انتخابات تعیین نایب رئیس و دبیر کمیته بر اساس اکثریت آرا انجام پذیرفت و سرکار خانم بهاری به عنوان نایب رئیس و آقای کاشفی به عنوان دبیر کمیته انتخاب شدند.

 

اولین جلسه کمیته رفاهی

نظرات

ثبت نظر ممکن نیست.

ویژه انجمن
http://iraninsurance.ir/

گوناگون

خرید آنلاین بیمه نامه