تفاوت‌های گوشی وان پلاس ۳T با وان پلاس ۳

دسته‌بندی نشده نوامبر 18, 2016 کد خبر : 1126 Print This Post
سازنده چینی وان پلاس، ۵ ماه پس از عرضه پرچم‌دار خود به نام وان پلاس ۳ مدل جدید و به‌روز شده آن را به نام وان پلاس ۳T را رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از فرق‌های عمده گوشی جدید مجهز بودن به پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۱ است که در مدل قبلی ۸۲۰ بود. بهینه‌سازی مصرف انرژی در ۸۲۱ باعث کم‌تر خورده شدن باتری شده و اجازه می‌دهد کاربر زمان بیشتری را با گوشی خود بگذراند.

ارتقای باتری از ۳۰۰۰ میلی‌آمپر در وان پلاس ۳ به ۳۴۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت در مدل جدید وان پلاس ۳T نیز هدیه سازنده چینی به کاربران علاقه‌مند به این برند است تا با گوشی‌هایی مانند اس ۷ آج و پیکسل ایکس آل گوگل بتواند رقابت کند.

اما در بخش دوربین باید بگوییم که دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی تغییری نکرده اما دوربین سلفی از ۸ به ۱۶ ارتقاء پیداکرده تا با افزوده شدن فناوری smile picture دِلِ سلفی بازان را با خود ببرد.

همچنین در بخش قیمت نیز همان‌طور که مدل وان پلاس ۳ با ۶۴ گیگ حافظه داخلی ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد، مدل وان پلاس ۳T با همین میزان حافظه به قیمت ۴۳۹ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

سایر مشخصات وان پلاس ۳T به شرح زیر است:

ابعاد: ۱۵۲٫۷ در ۷۴٫۷ در ۷٫۴ میلی‌متر / ۱۵۸ گرم وزن / دو سیم کارته / نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل / محافظ گوریلا گلس ۴ / اندروید نوقا ۷٫۰ / کوآلکوم اسنپ دراگون ۸۲۱  با معماری ۴ هسته‌ای / گرافیک آدرنوی ۵۳۰ / حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ بدون اسلات برای افزودن حافظه جانبی / ۶ گیگ رم یا حافظه موقت/ دوربین اصلی ۱۶ و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل / یو اس بی تایپ سی نسخه ۱ / حسگر اثرانگشت

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

ویژه انجمن
http://iraninsurance.ir/

گوناگون

خرید آنلاین بیمه نامه