طرح سپاس از حافظان سلامت

اطلاعیه ها انجمن خبر ها خبرهای انجمن آوریل 10, 2020 کد خبر : 1879 Print This Post

معاونت محترم فنی شرکت سهامی بیمه ایران امروز طی بخشنامه ای بزرگترین طرح بیمه‌ای حافظان سلامت کشور را با عنوان” طرح سپاس از حافظان سلامت ” را تا اطلاع ثانوی به واحدهای اجرایی، جهت اجرا ابلاغ نمود.

 

بیمه ایران در این اقدام خردمندانه و بمنظور قدردانی از زحمات پاسداران سلامت کشور پوشش بیمه ای ویژه ای در رشته های مسئولیت، آتش سوزی و اتومبیل برای شبکه درمان کشور و کسب و کارهای مرتبط در بحران کرونا در نظر گرفته است به شرح زیر می باشد:

۱-بیمه نامه مسولیت حرفه ای پزشکان ، پرستاران و پیرا پزشکان با ۲۰ درصد تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل.

۲-بیمه نامه وقفه در کسب و کار پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان با ۳۰ درصد تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل.

۳-بیمه نامه مسولیت مدیران و مسولین فنی بیمارستانها، کلینیک ها، درمانگاهها و مراکز درمانی کشور با ۲۵ درصد تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل.

۴-ارائه تخفیف در حق بیمه مسولیت کارفرما در برابر کارکنان  و بیمه مسولیت تولید کنندگان کالا معادل۲۵ درصد به کلیه واحد های تولید کننده ماسک، مواد ضد عفونی کننده، تجهیزات پزشکی حفاظتی و مراقبتی.

۵- ارائه تخفیف در حق بیمه حمل و نقل کالا برای محمولات تجهیزات پزشکی و محمولات دارویی معادل ۱۵ درصد در تعرفه حق بیمه مورد عمل.

۶-انواع بیمه نامه های آتش سوزی منازل مسکونی کادر درمان و اموال، ساختمانها، و تجهیزات واحدهای درمانی، مطب های پزشکانو ئاروخانه ها با ۳۰ درصد تخفیف در حق بیمه مورد عمل.

۷-بیمه نامه بدنه اتومبیل خودروهای شخصی کادر درمان و خودروهای سازمانی مراکز درمانی با ۲۰ درصد تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل.

۸- بیمه نامه شخص ثالث و حوادث راننده خودروهای شخصی کادر درمان در صورت معرفی و پوشش از طریق مراکز درمانی ذیربط ، با ۲۵ درصد پیش پرداخت و مابقی در ۵ قسط از طریق شبکه فروش سراسری بیمه ایران.

۹-برای بیمه نامه حوادث انفرادی کادر درمان معادل ۳۰ درصد تخفیف در تعرفه حق بیمه مورد عمل.

۱۰-در بیمه نامه های زندگی بیمه ایرانکادر درمانی کشور تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه از انجام معاینات پزشکی معاف می گردند.

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

ویژه انجمن
http://iraninsurance.ir/

گوناگون

خرید آنلاین بیمه نامه