برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی به طور فوق العاده انجمن صنفی نمایندگان

دسته‌بندی نشده سپتامبر 4, 2019 کد خبر : 1683 Print This Post

به اطلاع همکاران محترم شبکه فروش می رساند مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی به طور فوق العاده به منظور تغییر و اصلاح اساسنامه در روز یکشنبه مورخه ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ در سالن همایشهای بیمه ایران با حضور پرشور نمایندگان بیمه ایران استان گیلان و مدیرکل محترم و معاونین ارشد شرکت بیمه ایران استان گیلان بر گزار گردید.
در ابتداپس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و نواختن سرود ملی کشورمان

✅ شروع برنامه با توضیحات آقای همتی” یکی از اعضاء محترم هیات مدیره انجمن آغاز گردید.

✅سپس از جناب آقای شهرستانی” رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان گیلان جهت سخنرانی قبل از دستور کار مجمع دعوت به عمل آمد.

جناب شهرستانی در ابتدا ضمن تشکر از حضور پر شور همکاران در این جلسه . همراهی نمایندگان را نشانه ای از احساس مسولیت و تعهد بالای آنها برای توسعه اهداف انجمن دانست.
ایشان شبکه فروش و نیروهای ستادی در شرکت را مانند دو بال پرنده دانست و با بیان اینکه حدود ۹۰% پرتفوی شرکت متعلق به شبکه فروش است . به اهمیت آن اشاره نمود.
وی با  انتقاد از برخی تصمیم گیری ها مدیران ارشد کشور در زمینه تمرکز تمام تصمیم گیریها در ستاد کشور و عدم تفویض اختیار آن به استانها، گفت : در دنیای رقابتی امروز ما زمانی موفق خواهیم بود که به توابع ،واحدهای زیر مجموعه خود اعتماد کنیم .
وی گفت قاعدتا مدیر یک استان تحلیل مناسب تری از ریسکهای استان دارد .
اینکه شخصی در تهران ریسکهای تمام استانهای کشور را تحلیل و یکسان فرض میکند! به هیچ عنوان با اصول حرفه ای بیمه گری روز دنیا و قوانین و محاسبات اکچوئری مطابقت ندارد.
شعار معروفی وجود دارد که میگوید:
جهانی بیاندیش ولی محلی عمل کن.
وی گفت: ما زمانی که در عصر ارتباطات هستیم نباید پارادایم های ذهنی و فکری برخی مدیران فئودالیستی باشد!
شهرستانی گفت متاسفانه عملکرد برخی از مدیران باعث کاهش اعتماد به نفس شبکه فروش شده و محکومیتهایی غیر کارشناسی در کمیته های مختلف از جمله  کمیته تخلفات که به هیچ عنوان مبانی حقوقی ندارد باعث کاهش انگیزه های همکاران شده.
وی گفت بین ریسک و بازده رابطه مستقیمی وجود دارد . و ما زمانی میتوانیم از یک نماینده در خواست عملکرد و بازده بالا داشته باشیم که نماینده ریسک پذیر باشد.
نه اینکه تمام اقدامات ما در جهت ریسک گریز بودن نماینده که از ترس و نگرانی اشتباه سهوی احتمالی و تبعات بعدی آن باشد، که مطمعنا خروجی این کار برایندی جز تضعیف نماینده و آسیب به شرکت نخواهد بود.
وی گفت باید نمایندگان را قدرتمند کرد ،
یک نماینده با اعتماد به نفس بالا میتواند از منافع شرکت در بازار رقابتی امروز دفاع کند و خروجی آن افزایش پرتفوی شرکت و افزایش ضریب نفوذ  بیمه خواهد بود
ایشان در ادامه گفت شرکت معظم بیمه ایران نامی به بلندای تاریخ دارد و شرکت بزرگ،مدیران،کارکنان و نمایندگان بزرگ میخواد.
و ابراز امیدواری کرد که همه باید در راستای یک تفکر سیستمی حرکت کنیم و جز به اعتلای نام بزرگ بیمه ایران قدمی بر نداریم.
ایشان در پایان نقشه راه و چشم انداز انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان را تبیین  نمود و با توجه لزوم تغییرات و اصلاحات اساسنامه از همه اعضاء خواست  که با رای قاطع به تغییرات اساسنامه گامی بلند در جهت قدرتمند کردن انجمن صنفی برداشته شود.

✅در قسمت بعدی برنامه جناب آقای فلکیان” مدیر کل محترم شرکت به بیان اهداف شرکت در سال ۹۸ پرداخت.
وی با بیان اینکه استان گیلان رتبه دوم رشد شاخص های عملکردی را در کشور دارد. این اتفاق را مدیون تلاشهای خستگی ناپذیر شبکه فروش دانست.
جناب آقای فلکیان در پایان ضمن تشکر از انجمن.
اعضاء هیات مدیره و کمیته های تخصصی انجمن صنفی  نمایندگان استان را افراد بسیار فرهیخته،توانمند و کاربلد دانست که دارای چگالی و ظرفیت بسیار بالایی بوده و متعهدانه و مسولانه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی تلاش میکنند به نیکی یاد نمود
✅در ادامه برنامه آقای رحیم زاده”بازرس انجمن نسبت به بررسی و گزارش عملکرد انجمن در سال گذشته پرداخت و عملکرد مالی انجمن را کاملا شفاف ذکر نمود که کوچکترین انحرافی در آن دیده نشده و عملکرد انجمن را  تقدیر نمود
در قسمت بعدی جلسه با توجه به رسیدن به حد نصاب لازم اعضاء هیات رئیسه مجمع تعیین گردید.

✅آقایان:محمدی ،صیحانی، خوجینی، مهرانچی و سرکار خانم فتحی به عنوان اعضاء هیات رئیسه از بین اعضاء انتخاب و جلسه مجمع فوق العاده نیز تشکیل گردید و پس از اعمال نقطه نظرات جناب آقای قلیزاده”
نماینده محترم اداره کار تعاون و امور اجتماعی در خصوص ضرورت تغییر اساسنامه و
پس از بیان دیدگاه های نمایندگان موافق و مخالف؛
از حضار رای گیری به عمل آمد
که اکثریت مطلق اعضاء موافقت خود را با تغییر و اصلاح اساسنامه و افزایش حق عضویت ماهانه انجمن اعلام نمودند.
در پایان؛ پس از تنظیم صورتجلسه مجمع . با ذکر یک صلوات به پایان رسید.

photo_2019-09-06_12-36-01 photo_2019-09-06_12-35-54 photo_2019-09-06_12-32-49 photo_2019-09-06_12-33-49 photo_2019-09-06_12-33-40 photo_2019-09-06_12-32-34

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

ویژه انجمن
http://iraninsurance.ir/

گوناگون

خرید آنلاین بیمه نامه