گزارش دومین جلسه کمیته مالیاتی و تامین اجتماعی تاریخ۹۷/۰۹/۱۹

دسته‌بندی نشده دسامبر 16, 2018 کد خبر : 1559 Print This Post

کمیته مالیاتبسمه تعالی
باسلام
دومین جلسه کمیته مالیاتی و تامین اجتماعی  با حضور جناب آقای شهرستانی ریاست انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان و جناب آقای محمدی رئیس محترم کمیته مالیاتی و تامین اجتماعی و سایر اعضای محترکمیته راس ساعت ١٣:٣٠ مورخ ٩٧/٠٩/١٩ در دفتر شورا واقع در طبقه دوم شعبه سرپرستی ساختمان  بیمه ایران استان گیلان  با حضور اعضاء محترم کمیته(آقایان شهیدی،وقاری،یحیی پور، احمدی، امینی) و سرکار خانم کارگر مقدم دبیر محترم کمیته مالیات و تامین اجتماعی برگزار گردید.

? در ابتدا جناب آقای شهرستانی از تلاش و پیگیری های جناب آقای محمدی  برای رسیدن به نتایج و چشم انداز مطلوب کمیته قدردانی نموده اند.

?در ادامه جناب آقای محمدی در خصوص شروع به کار جهت بیمه تامین اجتماعی نمایندگان محترم  و نحوه درخواست و مدارک لازم توضیحاتی ارائه دادند که مورد تایید سایر اعضای کمیته قرار گرفت، همچنین توضیحاتی در مورد تفاوت بین بیمه تامین اجتماعی از طریق قرارداد ۶۵٣ و بیمه تامین اجتماعی مشاغل آزاد نمودند که از مهمترین تفاوت های آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
١_  مدت اعتبار دفترچه از طریق این قراد به صورت  یکساله میباشد در حالی که در بیمه اختیاری مشاغل آزاد به مدت اعتبار پرداختی وجه بیمه در حساب تامین اجتماعی بستگی دارد.
٢- حذف هزینه  صدور دفترچه درمان افراد تحت تکفل و حذف فرانشیز اضافی میباشد.
٣- استفاده از خدمات آنی دفترچه میباشد درحالی که حق بیمه به صورت ماهیانه پرداخت میشود لیکن در بیمه مشاغل آزاد حق بیمه پیشاپیش به حساب تامین اجتماعی واریز میگردد.
?لازم به ذکر است نمایندگانی که خواستار بیمه تامین اجتماعی از طریق قرارداد میباشند می توانند تقاضای خود را از طریق فایلی که در کانال انجمن صنفی پیوست میشود کامل و مدارک لازم را تهیه و به دفتر انجمن صنفی تحویل دهند.
?همچنین در مورد حق بیمه در طی روزای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
?آن دسته از نمایندگان محترمی که خود را از طریق مشاغل آزاد بیمه نموده اند میتوانند ادامه بیمه خود را از این طریق ادامه دهند و هیچ ممنوعیتی وجود نخواهد داشت ( جهت این کار میتوانند سوابق بیمه ای خود رو از طریق سایت tamin.ir   یا از طریق کارگزاری  تامین اجتماعی تهیه نمایند).
?لازم به ذکر هست فقط خود نمایندگان و افراد تحت تکفلشان جز این قراداد هستند و کارمندان دفتر شامل این قرارداد نمی باشند.

همکاران محترم می توانند مدارک خود را نهایت “” تا ٣٠ آذر ماه “”به دفتر دبیرخانه  انجمن صنفی تحویل نمایند،
سایر اطلاعات از طریق کانال اختصاصی انجمن صنفی اطلاع رسانی خواهد شد.

“روابط عمومی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان”

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

ویژه انجمن
http://iraninsurance.ir/

گوناگون

خرید آنلاین بیمه نامه