برگزاری اولین جلسه کمیته آموزش و بازاریابی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان

گزارش می 30, 2018 کد خبر : 1451 Print This Post

  اولین جلسه کمیته “آموزش و بازاریابی” انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان به ریاست آقای دکتر شاهرودی و با حضور اعضاء محترم کمیته آقایان انصاری، شهرستانی وخانم ها فتحی،نادم و عزیزی در تاریخ ۹۷/۰۳/۰۱ برگزار و در خصوص موارد ذیل تصمیم گیری گردید:

  1. جناب آقای شهرستانی رئیس انجمن صنفی ضمن ابراز خورسندی از تشکیل این کمیته و بهره مندی از افراد توانمند، ابراز امیدواری کردند که از ظرفیت های موجود اعضاء محترم در جهت ارتقاء سطح و توانمند سازی روز افزون همکاران شبکه فروش استفاده شود.

  2. جناب آقای دکتر شاهرودی به عنوان مسئول کمیته چارچوپ و چشم اندازهای پیش روی کمیته آموزش و بازاریابی را برای اعضاء ترسیم و از اعضاء دعوت نمود که برنامه های کاربردی خود را در جلسه آتی ارائه نمایند.

  3. پس از تبادل نظر اعضاء ، سرفصل های آموزشی انتخاب هیات رئیسه کمیته در دستور کار قرار گرفت که به اتفاق آراء “سرکار خانم عزیزی” به عنوان “نائب رئیس” و “سرکار خانم فتحی” به عنوان “دبیر کمیته آموزش و بازاریابی”  انتخاب گردیدند.

  4. در انتها اولویت بندی آموزشی همکاران مورد بحث قرار گرفت و مقرر گردید کلیه اعضاء محترم کمیته “آموزش و بازاریابی” در جلسه هفته آینده برنامه های خود را به کمیته مذکور اعلام نموده و اقدامات لازم با توجه نیازسنجی آموزشی در جهت توانمندسازی همکاران محترم صورت پذیرد.

اولین جلسه کمیته آموزش

اولین جلسه کمیته آموزش

اولین جلسه کمیته آموزش

اولین جلسه کمیته آموزش

 

اولین جلسه کمیته آموزش

اولین جلسه کمیته آموزش

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

ویژه انجمن
http://iraninsurance.ir/

گوناگون

خرید آنلاین بیمه نامه