اولین جلسه هیات مدیره جدید انجمن صنفی نمایندگان گیلان با مدیر کل محترم بیمه ایران استان گیلان

به اطلاع همکاران محترم می رساند
اولین جلسه هیات مدیره جدید انجمن صنفی نمایندگان گیلان با مدیر کل محترم بیمه ایران استان گیلان راس ساعت ۱۲ روز چهارشنبه
مورخه: ۹۶/۱۲/۰۹ در اتاق مدیریت استان با حضور اعضاء هیات مدیره و بازرس انجمن و مسول روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران استان گیلان جهت معارفه اعضاء جدید و همچنین طرح مشکلات نمایندگان بیمه ایران را با ریاست استان برگزار گردید.
حاضران در جلسه عبارت بودند از ریاست بیمه ایران استان گیلان جناب آقای فلکیان و همچنین رییس روابط عمومی جناب آقای غلامرضا منصور سوهانی و آقای مجتبی فروز شهرستانی ریس هیت مدیره،
خانم افسانه سپهری نایب رییس،
آقای بهروز وقاری دبیر،
آقای حسن دادرس خزانه دار
آقایان کیوان پندی ، ماکان مهدوی و سبحان همتی از دیگر اعضا هیت مدیره و همچنین مهران رحیم زاده به عنوان بازرس انجمن صنفی حضور داشتند.
. در ابتدای جلسه شهرستانی به معرفی اعضاء و همچنین طرح مشکلات گریبانگیر نمایندگان پرداخت. مسایلی مانند اجرایی شدن ماده ۱۸ آیین نامه بیمه شخص ثالث که بیمه ایران ابتدا شروع به اجرا نمود و دیگر شرکتهای بیمه بازرگانی با فاصله معنادار زمانی شروع به اجرا نمودند و این فاصله باعث صدمات شدیدی به پرتفوی نمایندگان گردید.
همچنین نداشتن وحدت رویه دربخشنامه های بیمه مرکزی و عدم هماهنگی در تصمیم گیریهای کلان شرکت باعث به وجود آمدن چالشهای زیادی در بین همکاران شبکه فروش گردیده.
در ادامه فلکیان به دفاع از تصمیمات شرکت پرداخت و معتقد بود که هنوز حجم زیادی از بازار بکر و دست نخورده است و نمایندگان باید برای دست پیدا کردن به این بازار تلاش نمایند . مهدوی دیگر عضو هیت مدیره از حوزه شرق گیلان به بیان مشکلات حوزه شرق پرداخت مشکلاتی مانند عدم وجود وحدت رویه در حوزه رسیدگی به پرونده های درمانی چه در خسارت و چه در مراجع درمانی که ریاست قول رسیدگی دادند. همچنین در مورد بیمه های مسئولیت و تفاوت فاحش نرخها که هیچ توجیحی نداشته و بعضا نحوه برخورد کارشناسان ستاد با همکاران در یبرابر بیمه گزاران نیز اشاره داشتند که منظور حفظ شان نمایندگان و احترام آنها بود که ریاست قول رسیدگی دادند .

پندی هم به بیان مشکلات در حوزه مسولیت و ثالث پرداخت . سپهری و دادرس هم به بیان نقطه نظرات خود پرداختند .
همتی دیگر عضو هیات مدیره هم با توجه به به روز بودن و روبه جلو بودن بازار خواستار توجه بیشتر مقامات بالای شرکت به مقوله بازار شد
وی گفت بی اعتنایی به بازار و خود را بزرگ دیدن باعث پیشرفت نخواهد شد و همچنین به چالشهای فرایند صدور بیمه نامه ها اشاره کرد چه در بحث نرم افزاری شرکت و چه سخت افزار پرداخت .
خدمات رسانی ضعیف و مشکلات زیاد
بانک آینده نیز دیگر بحث در جلسه بود در صحب. مدیریت قول رسیدگی دادند . وقاری دیگر عضو هیت مدیره و دبیر انجمن نیز در پایان به آقای فلکیان قول داد تا در صورت رسیدگی و برطرف کردن خواسته های انجمن شاهد رشد قابل ملاحظه ای در پرتفوی استان باشیم.
در پایان جلسه با ذکر یک صلوات به پایان رسید.
“روابط عمومی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان”

 

نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

ویژه انجمن
http://iraninsurance.ir/

گوناگون

خرید آنلاین بیمه نامه