امراللهی:‌ باطراحی بسته های بیمه ای نیاز واحد های صنعتی کشوررا مرتفع خواهیم کرد

دسته‌بندی نشده مصاحبه می 2, 2015 کد خبر : 122 Print This Post
گیل بیمه  ایران :رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: بیمه ایران باطراحی بسته های بیمه ای بدنبال ایجاد امنیت و آرامش خاطر درشرکت های کوچک ومتوسط کشور است.
 به گزارش گیل بیمه ،محمود امراللهی درجریان مبادله تفاهمنامه همکاری این مجموعه با سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه شرکت متبوعش درکاهش نرخ حق بیمه با سایر شرکت های بیمه ای رقابت نخواهد کرد ،افزود: بیمه ایران بزرگترین شرکت بیمه ای ایران وخاورمیانه است با این توانمندی احتیاجی به نرخ شکنی نداشته و رقابت ما باسایر شرکت های بیمه ای تنها درعرضه بهترین و باکیفیت ترین محصول است.
 وی با اشاره به قدمت ۸۰ ساله بیمه ایران ادامه داد:‌هم اکنون دربازار بیمه ای کشور ۲۹ شرکت بیمه ای خصوصی درکنار بیمه ایران به عنوان تنها بیمه دولتی کشور فعالیت کرده وخدمات بیمه ای به بیمه گذاران ارائه می کنند.
رییس هیات مدیره بیمه ایران با بیان اینکه درصدد هستیم ازتکنولوژی های روز درصنعت بیمه بهره مند شویم تصریح کرد:‌ نخستین اولویت ما درسال ۹۴ توسعه سیستمهای مبتنی برIT و عرضه بیمه نامه های الکترونیکی به بیمه گذاران است درهمین ارتباط وبرای نخستین بار بیمه نامه حوادث سفر نوروزی را دربستر تلفن همراه راهی بازار کردیم. امراللهی با اشاره به اینکه کارهای بزرگی دربیمه ایران صورت گرفته است،تاکید کرد: درسال گذشته بزرگترین خسارت تاریخ بیمه کشور به میزان ۵۰۰ میلیارد ریال را به مترو شهرتهران پرداخت کردیم.
 وی درادامه به قرارداد درمان بیمه ایران با بنیاد شهید وامور ایثارگران اشاره کرد وافزود:‌ دراین قرارداد که بزرگترین قرارداد بیمه درمان تکمیلی کشور به شمارمی رود بیش از دو میلیون نفر ازخانواده معظم شهدا،والدین شهدا،ایثارگران وجانبازان تحت پوشش بهترین خدمات درمانی تکمیلی قرارگرفته واز خدمات آن بهره مند شده اند.
به گفته وی یکی از زمینه های سرمایه گذاری صنعت گردشگری است که ایران ظرفیت بالایی دارد و هنوزبه طورکامل شناخته نشده است درهمین راستا با سازمان میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی برای توسعه گردشگری داخلی و خارجی از جمله توسعه توریست سلامت همکاری های خود را گسترش خواهیم داد.
امراللهی توسعه فعالیت های بیمه ایران درخارج از مرزها را اولویت دیگر این شرکت عنوان کرد وافزود :‌ورود بیشتر به بازارهای بین المللی یکی دیگر ازاولویت های مهم ما درسال جاری است و درنظرداریم با پشتیبانی از بخش خصوصی از توانمندی آن ها دربازارهای منطقه ای وبین المللی استفاده کرده و نقش فعال تری دراین بازارها داشته باشیم.
وی درباره مبادله تفاهمنامه با سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی نیز گفت: هدف اصلی ما از تبادل این تفاهمنامه ایجاد امنیت وآرامش خاطر دراین سازمان و مجموعه های تحت پوشش آن است ما درکنارسازمان صنایع کوچک حمایت های لازم را از SMEها به عمل خواهیم آورد وبه طور حتم با ارائه بسته های بیمه ای مناسب دغدغه خاطر صنعتگران کشور را مرتفع خواهیم کرد. معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز دراین رابطه گفت:‌برای توسعه صنعت بیمه و حمایت از صنایع کوچک با بیمه ایران قرارداد همکاری امضا کردیم.
سید محمد علی سید ابریشمی با بیان اینکه حمایت از صنایع کوچک به رونق خدمات اقتصادی کمک خواهد کرد،افزود:‌کارگاه های فعال درسازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی همه روزه درمعرض آسیب و خطر هستند که با بیمه شدن آن ها می توانیم ضریب ریسک خسارت درواحد های این سازمان را کاهش داده وامنیت و اطمینان بیشتری به کارکنان ارائه کنیم.
وی ادامه داد:‌درسال های اخیر صنایع کوچک لطمات شدیدی دیده اند وموقعیت خوبی ندارند،اکثر این واحد ها هم اکنون دچارکمبود نقدینگی هستند و این موجب افت این واحد ها وتعطیلی بسیاری از آن ها شد.
 به گفته وی خوشبختانه دردولت تدبیر وامید ازواردات بی رویه کالا وخدمات که دردولت قبل بدون هیچ برنامه ای به کشورسرازیر شده اند جلوگیری شد تا ازتعطیلی بیش از حداین واحد ها جلوگیری شود.
به اعتقاد وی تحریم ها به صورت طبیعی برفعالیت بازار صنایع کوچک تاثیر داشته است که با برطرف شدن تحریم ها واحد های صنعتی کوچک بار دیگر با قدرت درچرخه تولید فعال خواهند شد. معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت با اشاره به اینکه درسال گذشته ۱۲۰ مورد آتش سوزی درکل شهرک های صنعتی کشور گزارش شده است افزود:طبق گزارش های دریافتی درهرآتش سوزی بین سه تا چهار میلیارد تومان خسارت به واحد های فعال خسارت وارد شده و بعضا به تعطیلی آن ها انجامیده است که درصورت مدیریت ریسک، خدمات ایمنی و داشتن بیمه نامه به طور حتم از تعطیلی این واحدها جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 وی اضافه کرد:‌ البته درسال گذشته و برای ادامه فعالیت های اقتصادی خرد درشهرک های صنعتی ضریب ایمنی را در این شهرک ها را افزایش داده و آموزش های لازم به کارکنان داده شده است اما این کافی نیست و برای افزایش اطمینان وامنیت خاطر کارکنان قرارداد بیمه ای با بیمه ایران مبادله کردیم.
 سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران ۹۲۰ مصوبه برای احداث شهرک های صنعتی درکشور دارد که درحال حاضر ۷۲۳ مورد این مصوبات اجرایی شده وفعال است.
درواحدهای اقتصادی این سازمان بیش از ۱۲۰هزار نفر به طورمستقیم مشغول فعالیت هستند.
منبع:بیمه ایران/
نظرات
نظرات پس از تائید مدیریت منتشر خواهد شد

ویژه انجمن
http://iraninsurance.ir/

گوناگون

خرید آنلاین بیمه نامه