- گیل بیمه ایران - http://gilbimehiran.ir -

مجمع عمومی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان در روز  یکشنبه  مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ در سالن همایش بیمه ایران مرکز رشت  در دو نوبت برگزار گردید.

به اطلاع می رساند مجمع عمومی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان در روز  یکشنبه  مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ در سالن همایش بیمه ایران مرکز رشت  در دو نوبت برگزار گردید.
✅در ابتدا جناب آقای همتی عضو محترم هیات مدیره انجمن صنفی ضمن خوش آمد گویی به حضار . برنامه های جلسه و مجمع رو تبیین نمودند.

✅در ادامه برنامه آقای شهرستانی رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران در استان گیلان ضمن قدردانی از حضور همکاران، جایگاه ویژه نمایندگان پیشکسوت را در توسعه فرهنگ بیمه ای و ارتقاء ارزش برند بیمه ایران در طول سالهای گذشته بی بدیل برشمردند، ایشان ابراز امیدواری کردند با توجه به حضور مجدد جناب آقای فلکیان و تغییر و تحولات مدیریتی در سطح بیمه ایران مرکز رشت و استان، شاهد تزریق خون جدید و تفکرات نو با راهبری صحیح در شرکت باشیم.
✅در ادامه جناب آقای فلکیان‌مدیر کل محترم شرکت سهامی بیمه ایران
ضمن ابراز خوشنودی از برگزاری این جلسه .
قول دادند در کنار نمایندگان و انجمن صنفی، موانع بیمه گری در استان را به حداقل رسانند.
✅در قسمت بعدی جناب آقای آریاپاد رئیس اسبق انجمن صنفی نمایندگان استان گیلان به ایراد سخنرانی پرداخته و خاطرات تلخ و شیرین دوران فعالیت خود برای حضار بیان نمودند و یک قطعه از سروده های بسیار زیبا خود را برای حاظرین قرائت نمودند.

✅*در انتهای بخش اول برنامه بابت زحمات مسولانه و صادقانه *جناب آقای آریا پاد تقدیر به عمل آمده و رسم یادبود هدیه ولوح تندیس به ایشان تقدیم گردید*

❇️در بخش دوم برنامه هیات رئیسه مجمع عمومی پس از به حد نصاب رسیدن اعضاء تشکیل و از بین حضار و با رای و تایید آنها
۵ نفر به عنوان هیات رئیسه برگزاری مجمع انتخاب گردیدند.
آقایان:شهیدی، خورسند، مهرانچی.
خانم ها: نوزاد ،اسلام پرست

در ابتدا مجمع، اعضاء در جلسه به نقطه نظرات خود پیرامون برخی حواشی ایجاد شده و مشکلات بیمه گری به تبادل نظر پرداختند.
✅در قسمت  اول از بخش دوم.
جناب آقای رنجبر از حسابرسان با تجربه و رسمی استان گیلان نسبت به گزارش حسابرسی صورتهای مالی انجمن پرداخته و بیان‌نمودند که با توجه به اینکه تجربه سالها حسابرسی در سازمانهای مختلف و بزرگ را داشته، شهادت میدهد نظم و عملکرد مالی انجمن صنفی استان گیلان جزء بهترینها و کاملا شفاف و فاقد هرگونه انحراف می باشد

✅در قسمت بعد سرکار خانم کارگر مقدم بازرس محترم انجمن به بیان نقطه نظرات خود در خصوص عملکرد و فعالبت های انجمن پرداختند و بیان داشتند که تمام فعالیتهای انجمن کاملا بر اساس مبانی درست و صحیح  و بر طبق اساسنامه بوده و کوچکترین انحرافی در آن وجود نداشته و با مدیریت و نظم و انضباط مالی مثال زدنی تمام فعالیت ها به صورت شایسته اداره میشود،
❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️
اهم مباحث مطرح شده و تصمیمات اخذ شده در جلسه مجمع به شرح زیر می باشد👇👇👇👇
✅با توجه به نبود کاندیدا برای سمت بازرس،
بر اساس اساسنامه، بازرس فعلی انجمن سرکار خانم کارگر مقدم تا پایان دوره به عنوان بازرس قانونی انجمن خواهد بود
✅با موافقت اکثریت مطلق اعضاء حاضر در جلسه مقرر و مصوب شد که امکان برگزاری مجامع انجمن به صورت حضوری یا آنلاین یا توامان فراهم گردد.
✅کلیه صورتهای مالی انجمن  و عملکرد هیات مدیره مورد موافقت اکثریت مطلق اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت

✅در خصوص حواشی ایجاد شده برای دو نفر از اعضاء محترم هیات مدیره، و پس از شفاف سلزی در این خصوص، اکثریت مطلق اعضاء حاضر در جلسه تائید و صحه گذاشتند که حضور جناب آقای پندی و جناب آقای دادرس در هیات مدیره کاملا قانونی و بر اساس ماده ۳۳ اساسنامه بوده و ادامه فعالیت آنها تا پایان دوره نیز کاملا قانوی بوده و همه حاضرین در جلسه این موضوع رو تایید نمودند.

✅در پایان جلسه، پیش بینی بودجه. سال ۱۴۰۲انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان نیز مورد تائید همه اعضاء مجمع قرار گرفت

روابط عمومی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان