- گیل بیمه ایران - http://gilbimehiran.ir -

برگزاری اولین جلسه کمیته آموزش و بازاریابی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان

  اولین جلسه کمیته “آموزش و بازاریابی” انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان به ریاست آقای دکتر شاهرودی و با حضور اعضاء محترم کمیته آقایان انصاری، شهرستانی وخانم ها فتحی،نادم و عزیزی در تاریخ ۹۷/۰۳/۰۱ برگزار و در خصوص موارد ذیل تصمیم گیری گردید:

  1. جناب آقای شهرستانی رئیس انجمن صنفی ضمن ابراز خورسندی از تشکیل این کمیته و بهره مندی از افراد توانمند، ابراز امیدواری کردند که از ظرفیت های موجود اعضاء محترم در جهت ارتقاء سطح و توانمند سازی روز افزون همکاران شبکه فروش استفاده شود.

  2. جناب آقای دکتر شاهرودی به عنوان مسئول کمیته چارچوپ و چشم اندازهای پیش روی کمیته آموزش و بازاریابی را برای اعضاء ترسیم و از اعضاء دعوت نمود که برنامه های کاربردی خود را در جلسه آتی ارائه نمایند.

  3. پس از تبادل نظر اعضاء ، سرفصل های آموزشی انتخاب هیات رئیسه کمیته در دستور کار قرار گرفت که به اتفاق آراء “سرکار خانم عزیزی” به عنوان “نائب رئیس” و “سرکار خانم فتحی” به عنوان “دبیر کمیته آموزش و بازاریابی”  انتخاب گردیدند.

  4. در انتها اولویت بندی آموزشی همکاران مورد بحث قرار گرفت و مقرر گردید کلیه اعضاء محترم کمیته “آموزش و بازاریابی” در جلسه هفته آینده برنامه های خود را به کمیته مذکور اعلام نموده و اقدامات لازم با توجه نیازسنجی آموزشی در جهت توانمندسازی همکاران محترم صورت پذیرد.

اولین جلسه کمیته آموزش [1]

اولین جلسه کمیته آموزش

اولین جلسه کمیته آموزش [2]

اولین جلسه کمیته آموزش

 

اولین جلسه کمیته آموزش [3]

اولین جلسه کمیته آموزش